Monday, May 10, 2010

Mei yang cemerlang......


Bulan-bulan yang cemerlang di sepanjang penglibatan aku dalam
arena nie.... bukan kata orang sesaja nak" angkat bakul sendiri" .
Sebelum nie aku masih mencari dan mencari strategi baru yang aku curi dan kumpul dari rakan -rakan ternakkan aku namun ..
Kegagalan banyak dari kejayaan...... Kini aku sedar bahawa kita tidak boleh mengharap sepenuhnya kerana kawan jugalah yang akan membunuh kita (tak semua ).....

Teringat akan pesanan Sun tzu " Untuk berjaya kita haruslah merancang dan menyerang dari sudut mana yang musuh tidak menjangkakannya" kesimpulan yang dapat aku rumuskan disini
biar sebaikmanapun "rangkaian kita" dalam arena nie kita tidak boleh mengharap dan mempercayai sepenuhnya





.... Antara fotoshoot aku yang terbaik dan membanggakan aku.




...... Berkongsi Rezeki.........

No comments:

Post a Comment